Результати ЗНО-2016 показали нерівність в доступі до якісної освіти між селом та містом

Освіта
Юлія Обелець17 серпня 2016 о 10:016841 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Результати ЗНО-2016 показали нерівність в доступі до якісної освіти між селом та містом
У МОН вважають, що лише опорні школи подолають нерівність у доступі освіти між селом та містом.

Результати ЗНО-2016 показали нерівність в доступі до якісної освіти між селом та містомРезультати ЗНО-2016 показали нерівність в доступі до якісної освіти між селом та містом. Фото – zdolbunivcity.net.

У сільських навчальних закладах близько двох третин дітей здають ЗНО з усіх предметів на початковому та середньому рівні, тобто від 1 до 6 балів за 12-бальною системою. На противагу селу, в містах більше половини дітей здають ЗНО на достатній та високий рівень – від 7 до 12 балів. Про це свідчать результати ЗНО 2016 року, йдеться на Урядовому порталі.

За даними УЦОЯО, українську мову випускники міських шкіл на достатній та високий рівень – від 7 до 12 балів здають 68,3 % дітей, історію України – 44,9 %, математику – 56,4 %.

Для порівняння, в сільській місцевості за тестування з історію України отримують від 1 до 6 балів за 12-бальною шкалою знають -77,5 % дітей, математику на початковий та середній рівні здали 72,3 % дітей, а українську мову – 62,7 %.

Це означає, що у дітей, які отримали освіту у сільській місцевості в декілька разів менше шансів успішно скласти ЗНО з основних для вступу у ВНЗ предметів, ніж у їх ровесників, які закінчили школи у містах.

– Опорні школи – одне з рішень, яке сьогодні пропонує МОН для подолання очевидного розриву між якістю освіти в селах та містах. Я вже неодноразово наголошувала, що одна з причин цього розриву – низька якість викладання у малокомплектних школах сільських територій. Зрозуміло, коли вчитель фізкультури викладає іноземну мову, а кабінетів фізики та хімії немає взагалі, то й результати ЗНО будуть низькими. В опорних школах – навпаки, створюється потрібне дітям освітнє середовище, в якому працюють хороші вчителі та є необхідне для навчання обладнання, – зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Нагадаємо, що одна з опорних шкіл на Полтавщині не готова до навчального року

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter