Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала

Влада
Таня Цирульник29 січня 2016 о 20:002982 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала
Володимира Гладуна, якого 21 січня було призначено в.о директора ДП «Полтавське управління геофізичних робіт», на сьогодні відсторонено від роботи.

Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала

Причина – скандал у пресі, який підняли 25 січня у всеукраїнських ЗМІ. Володимиру Гладуну закидають членство у Партії Регіонів та те, що він є фігурантом кримінальних справ.

Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала

Всю правду про це читайте у нашій статті «Іменем Майдану: як збрехали «Українська правда» та Радіо Свобода, а міністр Демчишин був змушений почати перевірку».

Наразі «Колу» стало відомо, що Міністерство енергетики та вугільної промисловості вже призначило нового в.о директора ДП «ПУГР». За іронією долі ним став Михайло Яворський, який був депутатом Красноградської районної ради Харківської області минулого скликання з 31.10.2010 до 25.10.2015 від Партії Регіонів.

Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала

Замість «регіонала» на посаду керівника державного підприємства Володимир Демчишин призначив регіонала

Між тим, з 27 січня у Міненерго розпочався черговий конкурс на посаду директора ДП «ПУГР». Термін прийому заяв – до 25 лютого.

Вимоги до претендента:

– громадянство України;

– вища освіта відповідного спрямування за освітньокваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;

– досвід успішної роботи на керівних посадах підприємств галузі не менше п’яти років;

– досвід господарської діяльності.

Як бачимо, епопея з призначенням керівників ДП «ПУГР» не закінчена і далі таки буде...

Інше питання, чи будуть цього разу такими ж активними правдошукачами «Радіо Свобода» та «Українська правда».