На Полтавщині офіційно стартував проект капітального ремонту дороги «Полтава-Олександрія»

Влада
Юлія Обелець9 липня 2016 о 11:18954 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 На Полтавщині офіційно стартував проект капітального ремонту дороги «Полтава-Олександрія»
Ремонтні роботи траси М-22 «Полтава-Олександрія» планують закінчити до 1 листопада. Ремонтні роботи траси М-22 «Полтава-Олександрія» планують закінчити до 1 листопада.

8 липня офіційно дали старт ремонтним роботам на дорозі М-22 «Полтава-Олександрія». Нагадаємо, що цього року відремонтують ділянку від 48-го до 75-го кілометру та мостові переправи на цій ділянці. Проектом передбачено капітальний та середній ремонти дорожнього покриття. На реалізацію проекту область отримала з державного бюджету 300 мільйонів гривень та 30 мільйонів виділили з обласного бюджету на умовах співфінансування. Про це повідомляє прес-служба Полтавської ОДА.

На Полтавщині офіційно стартував проект капітального ремонту дороги «Полтава-Олександрія»На Полтавщині офіційно стартував проект капітального ремонту дороги «Полтава-Олександрія». Фото – прес-служби Полтавської ОДА

Голова Полтавської ОДА Валерій Головко назвав цю подію історичною, адже за останні 25 років на Полтавщині не було таких потужних проектів з капітального ремонту автошляхів.

– Наше завдання — контролювати графік і якість виконання робіт. Для цього створять комісію, до якої увійдуть представники громадськості, керівництва прилеглих районів, сільські голови, – сказав він.

До речі, підрядник — ТОВ «Ростдорстрой», який виграв тендер на проведення ремонту дороги — переконує, що працюватиме максимально відкрито. Як зауважив Володимир Трояновський, Полтавська область цього року перша і єдина в Україні проводила так звані дворівневі тендерні торги.

— На першому представили інженерні рішення та пропозиції, на другому — фінансові, — пояснює Володимир Трояновський. — Обрали компанію, яка надала найбільш прийнятні інженерні рішення та фінансові пропозиції. ТОВ «Ростдорстрой» виграло чотири лоти: два — це середній і капітальний ремонт дороги, ще два — середній і капітальний ремонти мостів.

Директор компанії-переможця Костянтин Кіосе повідомив, що його підприємство на вітчизняному ринку працює з 1998 року. 6 років тому будували дорогу від Миколаєва до Коблево, реалізували чимало проектів у столиці.

На ремонті дороги «Полтава-Олександрія» компанія апробуватиме техніку вітчизняного виробництва. Для цього спеціально придбали сучасний пересувний асфальтобетонний комплекс виробництва кременчуцького заводу «Кредмаш».

На Полтавщині офіційно стартував проект капітального ремонту дороги «Полтава-Олександрія»

Коментуючи результат тендеру голова Полтавської ОДА зауважив, що свого часу вивчав досвід тендерних торгів у Німеччині.

— Там існує так звана шкала податкової історії кожної компанії, яка працює на цьому ринку. Ті фірми, які з’явилися рік чи півтори тому, згідно з німецьким законодавством, не мають права брати участь у таких, як наш, широкомасштабних проектах, — говорить очільник ОДА. — Лише компанії, які мають податкову історію. Тому запропонував при зустрічі з першим віце-прем’єром Степаном Кубівом цей досвід запровадити і в нас. Тоді не буде корупційних скандалів, пов’язаних з одноразовими чи офшорними фірмочками, які беруть участь у тендерах. Бо компанії з досвідом переживають за свою репутацію.

Одночасно зі стартом ремонтних робіт запустили відновлений асфальтобетонний завод у селі Бутенки Кобеляцького району. Завод простояв 4 роки. Служба автомобільних доріг у Полтавській області вклала понад 400 тисяч гривень у відновлення його роботи. Щодоби завод вироблятиме 200 тонн асфальтобетону.

Ремонтні роботи на дорозі «Полтава-Олександрія» у рамках цієї частини проекту планують закінчити до 1 листопада.

До теми – Змиті паводком дороги у Чорнухинському районі хочуть ремонтувати коштом держбюджету

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter